Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum Forum poradnika The West Strona Gwna
a ta herbatkę slim reklamują to pewnie każdy ją zna, ale

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poradnika The West Strona Gwna -> Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 13:33, 05 Kwi 2014    Temat postu: a ta herbatkę slim reklamują to pewnie każdy ją zna, ale

Nie moge sie zgodzic z niektorymi krzywdzacymi opiniami dot.dr Bromy.Mialam robionatwarz 31 lipca.Bardzo sie balam.Broma jest wyjatkowy w kontakcie przed operacja,jak i w prowadzeniu pacjenta po operacji.To lekarz z wizja,bardzo dbajacy o pacjenta,ambitny,dokladny i doskonaly fachowiec.Nie wiem czy zle opinie sa wynikiem zazdrosci czy kontrolowanej anty reklamy.To smutne,bo wiele kobiet mogloby skorzystac,zapoznajac sie z prawdziwymi opiniami.Coz..polecam zatem konsultacje u dr Bromy i ..same sie przekonajcie.Zapewniam o wyjatkowosci dr Artura Bromy.Twarz mam pieknie i fachowo wyrzezbionaPolecam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz mi wrasta znowu i to w obu palcach u nogi dużych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak sobie jeszcze coś przypomnę to dam znać, bo mnóstwo czasu w ciąży spędziłam w szpitalach i słyszałam masę historyjek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A czym jest najlepiej przemywac i smarować??? [link widoczny dla zalogowanych] Test pozytywny!!!!
Ja dzisiaj rano zafundowałam sobie pysznego tuńczyka w oleju-mniam!! Kupiłam groupon do Barocco lub In Beuty. Mam spory brzuszek i boczki i mam wrażenię, że a6w na to nie zadziała. w głowie i zrobiłam się senna. Margatka...Ty tez daj znac! [link widoczny dla zalogowanych]
zainteresowanych proszę o tel: przez tydzien 2kg. Jednak najlepszy orgazm miałyśmy w ogrodzie zimowym gdzie mamy basen i kilka prysznicy chodziłyśmy nagi bo rodzice byli na delegacji robiłyśmy to w basenie. W listopadzie 2007 roku dowiedziałam się że jestem w 6 tygodniu ciąży. to straszna choroba. i jeszce duzo innych, trudno sie zdecydowac jak technicznie to robicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

on lubi blondynki ogladac z duzymi cycami i jak w du.e sie je pie..oli.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej !Czemu piszesz ,że twoj ukonczony kurs to porażka?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja na przykład wykorzystałam jedno zdanie mojego byłego Teścia, który stwierdził,że według niego jego syn nie miał daru do kobiet - potwierdziłam to kilkoma zdarzeniami z życia,gdy byliśmy razem - i poszło, przyjęto to. [link widoczny dla zalogowanych] nie slyszeliscie ze w 4 edycji wystepowac beda same piosenkarki
Ja również marzę o powiększniu ust . Jestem jej stałą klientką i cieszę się że trafiłam w tak dobre ręce! Pozdrawiam pomyla byla-- przepraszam! wyrzucisz 15 zl w cs co w sumie sie do niczego nie przyda. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam, ja za sprawą tej dyskusji spróbowałam lewatywy. po tym trybiotyku moze ci wychodzić taka kropelka ropki białej ale to dobrze znacyz ze sie goji i moze troche swedziec ale dasz rade U mnei juz sie zagoiło zmeiniłam juz sobei kolczyk na troszke krótszy ale podstawa to przemywac ja przemywałam sobei 3 razy dziennie a pozneij 2 razy dziennie a pzoniej jaknei miaąłm czasu wieczorkeim i jest narpawde ok Powodzenia zycze i nie boj sie warto Ostatnio byłam w Neo na Grodzkiej, u pana z kręconymi włosami, mi się nie podobało, tak beznadziejnie wycieniowanych włosów dawno nie miałam. Ale jednak mnie nie przekonuje, chyba bym się bała. igraine ile ważysz i mierzysz? Ja ostatnio kupiłam takie: Zmien firme jezeli mzoesz, Orbis juz dawno przestal byc na Topie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzę, ża parę osób tutaj bzdury wypisuje, więc dodam słowo od siebie. Mój wykładowca opowiadał kiedyś o swoim znajomym, którego napadli i poderżnęli mu gardło, faceta odratowano, a on stosował właśnie codziennie ten masaż, juz na drugi dzien po operacji - i blizna prawie niewidoczna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wzięłam sobie do serca żeby: [link widoczny dla zalogowanych] Setki sposobów, lekarze, moczenie i nic, ciagle wrastały od nowa.w lipcu trafiłam do gabinetu przy szkole kosmetycznej na ul.
Fryzjerka [profesjonalna /matrix] pozwala mi tylko na odrosty.... Hej, wiecie może kto wykonuję taką piosenke starą, co w refrenie jest Hej now,hej now .. W teledysku spiewa taka babka w żółtych,krótkich włosach. a ja poszukuję pani Anety, ktra jeszcze ni edawno pracowała w salonie pani Marty Lizoń na Al. Moje znajome raczej polecają ten zakład. Cześć dziewczyny! [link widoczny dla zalogowanych]
Ja nie miałam miłosnych problemów z córką - zimna ryba, mało kochliwa. Wynies z domu, ale NIE ZABIJAJ! Hej wszystkim. Brzuszek też robi się bardziej płaski. Głównie miałam kamień na dolnych zębach, dość spory, więc wcale nie było tak prosto go usunąć. nie bojcie sie orgazmow lechtaczkowych Ja na chwile obecną chcę tylko postudiować?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przedstawie kilka sposobów jak sie smacznie wyspac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałam Ci tylko pokazac ze medycyna to nie matematyka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam 3 szwy, które jutro mam zdjąć. [link widoczny dla zalogowanych] A potem znalazłam ten produkt na allegro [link widoczny dla zalogowanych] 884750 .
Duzy biust pogrubia nawet bardzo szczuple osoby, a figura gruszeczki jest na pewno bardziej seksowna do Anenia: Wiec czy do Turcji trzeba tylko jechac by zakochac sie w Turku? Znam jedna babke (polke) co ma synow z arabem (z Jordanii), on ich uprowadzil do swojej rodziny, a ona kilka lat ich szukala po calej Jordanii i znalazla. [link widoczny dla zalogowanych] - Dance it out [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem w 9 tygodniu ciazy. 16 zł, z myciem itp. własciwie szkoda ze wiecej opinii na ten temat nie ma. w sumie jak po nim i tak nie chudne to po cholere Nie musi byc operacyjne, ja usunelam je w we Wroclawiu w Keramedzie zabiegem z kwasem.. Liczę na Was, na dalsze porady i wsparice. kurde.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 16:04, 05 Kwi 2014    Temat postu: Pozdrawiam!

Wyglądałam i czułam się świetnie, mimo że waga pokazywała 68kg (co przy moim wzroście 168cm to i tak sporo za dużo).
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy łykałam 1 tab. Fajne Cięcie, takie nowatorskie, asymetryczne, widać że mieli nowoczesne szkolenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja polecam Panią Iwonkę z Trendów na Starowiślnej, bardzo się stara i pracuje dokładnie a przy tym dośc szybko to ważne gdyż na strzyżenie urywam sie z pracy do tego jest bardzo miła i sympatyczna, salon ładny i niedrogi [link widoczny dla zalogowanych] do niedawna nie miałam zadnego problemu z momi wlosami bo absolutnie nie obchodził mie mój wyglad.....
pozdrawiam z Umbrii uwierz mi nie chcialbys tego miec na nogach ja mialam juz dwa razy aparat a powiedziałes jej w twarz , ze wymaga nierealnego? ---->Do esente czym powiekszalas? Maarla: [link widoczny dla zalogowanych]
Ogólnie to ciągle mam jakieś zapalenia, ciężko mi to wyleczyć.. kapusta najlepiej wloska Proszę pisać na e-mail: Bedziesz za to płaciła czy mają kontrakt z NFZ ? Na koniec dostajesz 2 oceny- jedna za pisemny i jeden za usty. Zostaw mi swojego @ to Ci wysle linki na strony gdzie masz wszystko dokladnie opisane Magda Cielecka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja studiuję na uniwersytecie viadrina,polecam tę uczelnię, jest super!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymam za Was kciuki. Moja kumpela chciała tam ściąć sobie grzywke.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz już na pewno załapie i będziesz miała problem z głowy pomyśl sobie tylko co możesz kupić za pieniądze zaoszczędzone na pieluchach [link widoczny dla zalogowanych] I co Ci doradził prawnik?
Makijaż może tylko pomóc, ale nie zmieni całej twarzy. Mam do niego pełne zaufanie i on mi mówi jak mam brać Letrox. Na razie się nie zniechęcam. Chyba wersja mini. pozatym wlasnie wrocilam znad morza. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie przesadzam, ale srednica wynosila mniej wiecej piec cm. zapomnialam dodac ze szampon i odzywka to dawe pozdrawiam pa pa to nie jest program na polskie realia. Skarb Malucha i Dzidziuś, mnówstwo reklam i ankiety do wypełnienia. cierpienie z powodu występowania danego zachowania (nie jest warunkiem koniecznym patologii), a masz linki do jakiegoś artykułu,czy wiwiadu z nim? W tym roku-odwrotnie, zeszłam z rozmiaru XL-L do L- M, a na wadze ubyło jakieś 5 kilo - niedużo ale ważne że trwale.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Byłabym niezmiernie wdzięczna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Możesz zjeść od 30 do 50 dag wołowiny i puszkę pomidorów lub do 6 świeżych pomidorów w tym dniu. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czuje się już bardzo dobrze [link widoczny dla zalogowanych] jutro chyba najpierw pojade na lawice a jak nie to do jakiegos biura podrozy.o 30zl mi nie chodzi a wole miec papierek w reku.
Zastanawia mnie rowoiez jak kosmetyczka zaklada ta klamre? wiesz robisz co chcesz i jak chcesz to twopje życie i Twoja sprawa trudno osądzać jak to sie mowi zycie Ci samo pozwoli ocenic to po latach Jeśli nie zareagujesz to zmieni się on w ziarninę. JA JUZ JESTEM JUŻ 10 MIESIĘCY PO ZDJĘCIU APARATU I MAM KOLANO ZASTANE I DOPIERO ZGINAM 30 STOPNI Rzadko spotykam się ze zrozumieniem, na szczęście mąż zabija je wszystkie, ale by to uczynic musi byc w domu, więc czekam. [link widoczny dla zalogowanych]
Trzymam się chyba dość dobrze, bo w święta wymiotowałam \tylko\ dwa razy. wyszlo mi na to ze on mi zrobil zdjecie jak leze rozbabrana, spocona na lozku..... Na Wielkanoc od króliczka, Leczenie należy rozpocząć przy wzroście IgG co najmniej o 2 rozcieńczenia lub gdy miano IgG jest wysokie, przy dodatnim mianie IgM. wg Bosak to spoko facet,przystojny i zdolny aktor.Szkoa ze juz nie gra w MjM Chyba przestane ogladac ten denny serial bo nie ma dla kogo go ogladac W listopadzie dostałam receptę od endokrynologa na meridię ... W zeszłym roku byli na Ibizie i mimo starań nie znaleźli pracy i skruszeni wrócili do domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

najpierw po 5 min., potem 10 , następnie znów 10, potem 15 potem znów 15, a nastepnie 20 !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Doktor Broma jest świetnym fachowcem, ( miałam op powiększenia piersi) dzieki niemu poczułam sie kobietą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tylko im te łapska wystawały..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moze i sie przyłacze..tyle ze jestem ze śląska [link widoczny dla zalogowanych] Tyłek jakby miała wsadzoną poduszkę, piersi jak balony(niby po dziecku ale jeszcze nie była w ciązy i nagle z dnia na dzień miała wielkie i stojące nawet bez staniczka).
Myślę, że to też ważne, na jakim etapie zakażenia czy zapalenia dany lek się stosuje. Dlaczego Oktavka jadąc z daleka może się nie obawiać że nie będzie miejsca? Mam 25 lat i chcę się ich pozbyć . Wycieli ich twarze i dołożyli do innhc ciał. Jeżeli masz niedobór przez dłuższy czas może dochodzić do zmian neurologicznych. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam Zakupiłam sukienke brązową z wyrażnie zaznaczoną linią talii. ups Każdy kapłan ma tylko odgórnie ustalony jeden dzień wolny w tygodniu. na pytanie czy można mieć tyle w pasie - owszem Ktoras z was pytala o zielone warzywa. Wieczorem wpiszę jeszcze kilka przepisów z gazety.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poradnika The West Strona Gwna -> Propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin